Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Γνωριστε τον κορυφαιο εκτροφεα στην Βαλκανικη χερσονησο!!!

Επειδη στην λατρεμενη μας χωρα "οτι δηλωσεις εισαι" αυτο συνεπαγεται και οτι "οπως σε χαρακτηρισουν , αυτος εισαι",  αποφασισα να σας παρουσιαστω.Πολλα εχουν ακουστει κατα καιρους για αυτον τυπο που ποσταρει "μανιωδως", ποιος ειναι, με τι ασχολειται, τι κερδιζει απο ολα αυτα.... Μεσα απο το blog μου εχω παρουσιασει Αυστραλους,Τουρκους,Αγγλους ,Πορτογαλους και τοσους αλλους, ας ευλογησουμε και λιγο τα γενια μας. Θα σας παρουσιασω τον Κορυφαιο  Εκτροφεα  καναρινιων yorkshire  στην Βαλκανικη Χερσονησο, τον Παναγιωτη Πανο.Πρωτα απο ολα ομως θα πρεπει να σας κανω γνωστο οτι η μεγαλη μου αγαπη παραμενουν παντα οι παπαγαλοι!!!
Το εκτροφειο μου οπου γινεται η σημαντικοτερη εκτροφη γιορκσαιρ στην Ελλαδα εχει διαστασεις 80 επι 50...... Οχι βεβαια μετρα αλλα εκατοστα!!!Η εκτροφη μου γινεται σε μια ντουλαπα με τις ανω διαστασεις ,προστατευμενη με μια σιτα για τα κουνουπια, στο μπαλκονι του σπιτιου μου οπου φιλοξενουνται 2 εως 3 ζευγαρια yorkshire καθε σεζον.
Στην συνειδηση μου δεν δικαιουμαι να λεγομαι εκτροφεας yorkshire γιατι ειμαι αρχαριος,γνωριζω μονο καποια απο τα βασικα της εκτροφης. Δικαιουμαι ομως να λεγομαι "γιορκας" γιατι κανω αγωνα μεσα απο το blog μου να αναδειξω και να βοηθησω την ρατσα.Και δεν αναφερομαι μονο στον Ελλαδικο χωρο αλλα και στον Παγκοσμιο.
Οσα γραφω στο blog μου δεν προερχονται απο δικες μου γνωσεις και εμπειριες. Προσπαθω να συγκεντρωνω το καλυτερο υλικο σε Αγγλικη και Ελληνικα γλωσσα και να σας τα παρουσιαζω.
Η τυχη και η μεγαλη μου αγαπη για το χομπυ μας με εχει φερει κοντα σε πολυ σημαντικους ανθρωπους της Εκτροφης ανα την υφηλιο. Οι ανθρωποι αυτοι εχουν διαφορετικη κουλτουρα και ορνιθοκουλτουρα απο την δικη μας και αναγνωριζουν ευκολα καποιον που προσπαθει να κανει καλο σε αυτο που αγαπανε με ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ!!!
Η φιλια και η εκτιμηση των ξενων εκτροφεων στο προσωπο μου ηταν το διαβατηριο για να ερθω κοντα με Ελληνες εκτροφεις. Αυτες οι φιλιες ομως κυριως ηταν "πουλοφιλιες" οπως λεει χαρακτηριστικα ενας φιλος μου. Η ιδιοτελεια τις κυριαρχουσε και αρκετες τις κυριαρχει ακομα.. Ποιος εκτροφεας yorkshire αλλωστε δεν θα ηθελε να ειναι κοντα σε αυτον που μιλαει με τους κορυφαιους εκτροφεις της ρατσας  στον Πλανητη???.
Το καθεστως των συλλογων στην Ελλαδα ειναι και το μεγαλο καρκινωμα του χομπυ μας. Μολις περυσι γραφτηκα για πρωτη φορα σε συλλογο και μου πηρα πολυ χρονο για να το χωνεψω οτι θα γινομουν μελος στο "συστημα". Αφορμη για την εγγραφη μου σταθηκε ενα ατυχες γεγονος. Εχασα τις 2 θυληκες μου και μην εχοντας χρηματα να τις αντικαταστησω αποτανθηκα στους συλλογους. Το σκεπτικο μου ηταν να με βοηθησουν, να μου βρουν τα πουλια  που εψαχνα και εγω με την σειρα μου την επομενη σεζον να χαρισω καποια πουλια σε καποιον αλλο που θα βρισκοταν σε αντιστοιχη θεση με μενα.  Γιατι ετσι πρεπει να λειτουργει ενας συλλογος- μη κερδοσκοπικο σωματειο- οπως γραφουμε στα καταστατικα μας. Διαλεξα λοιπον τον μοναδικο συλλογο που ειχε την διαθεση να με βοηθησει.
Αυτο που δεν γνωριζουν οι λοιποι εκτροφεις αλλα το ξερουν ολοι οι εκτροφεις yorkshire στην Ελλαδα θα σας δωσει να καταλαβετε ακομα καλυτερα ποιος ειναι ο Παναγιωτης Πανος. Ενω ειχα την δυνατοτητα να εχω στην κατοχη μου πουλια απο τους μεγαλυτερους εκτροφεις την ρατσας Παγκοσμιως εδω και μια πενταετια περιπου ΠΟΤΕ δεν ζητησα κατι απο αυτους. Για μενα η φιλια ειναι  πανω απο ολα και ισως αυτη η σταση μου να τους βοηθησε να καταλαβουν τι ανθρωπος ειμαι.. Μολις φετος ηρθαν στα χερια μου πουλια απο τον καλυτερους  εκτροφεις στον κοσμο (εκτροφεις yorkshire, norwich) και μαλιστα τα πουλια ηταν ΔΩΡΟ , γιατι ετσι συνηθως  γινεται αναμεσα σε φιλους.
  Φετος μαλιστα μπηκα ακομα βαθυτερα στο "συστημα" οντας μελος μιας κινησης να ανακτησει η ρατσα που αγαπω την αξιοπρεπεια που ειχε οταν ξεκινησε το yorkshire club στην Ελλαδα. Αφου "αποβληθηκαν" οι ανθρωποι που μονο κακο εκαναν στην ρατσα και λυμαινονταν το club  για δικο τους οφελος  ,το αναδιοργανωσαμε, και το επισημοποιησαμε.
Οπως καταλαβατε λοιπον, ο τιτλος του ποστ ειναι σαρκαστικος, ειμαι αρχαριος στην εκτροφη. Γι'αυτο να γνωριζεις την επομενη φορα που θα μου στειλεις μηνυμα ¨

1) Δεν μπορω να σε ενημερωσω  σε θεματα και τυχον αποριες πανω στην εκτροφη,πιθανοτατα ειμαι πιο ασχετος απο σενα  ΟΜΩΣ θα μαθω πληροφοριες απο τους κορυφαιους σε Ελλαδα και εξωτερικο και θα σε βοηθησω.

2) Δεν ειμαι κτηνιατρος,πτηνιατρος ΟΜΩΣ στο μπλογκ μου θα βρεις λυσεις σε αρκετα θεματα που θα σε ταλαιπωρησουν.Πιθανοτατα και καποιος εξαιρετικος εκτροφεας που θα ερθουμε σε επαφη να σε βοηθησει ομως πρωτη επιλογη σου να ειναι ο κτηνιατρος.

3) Μην μου ζητας πουλια,δαχτυλιδωνω λιγοτερα απο 10 την σεζον ΟΜΩΣ μπορω να μιλησω σε φιλους σε Ελλαδα και εξωτερικο ωστε να βρεις το καλυτερο για σενα, χωρις το παραμικρο οικονομικο η ηθικο οφελος για μενα.  Καποια απο τα πουλια μου χαριζονται σε μελη του greekbirdclub, στο χωρο οπου η φιλια και η αλληλοεκτιμηση ειναι ουσιαστικες αξιες και οχι για το θεαθηναι.

4) Αν σου αρεσει η ρατσα των yorkshire  και θες να ασχοληθεις ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ  για να ενταχθεις στην παρεα μας, στο YCCGr με τις καλυτερες προυποθεσεις και τις καλυτερες προοπτικες. Προσπαθουμε  απο δω και περα οι νεοεισερχομενοι στην ρατσα να μην την πατησουν οπως την πατησα εγω και ολα τα νεα παιδια που "μπηκαν" και "βγηκαν".

5) Δεν εχω αρχηγικες τασεις, δεν θελω να ειμαι προεδρος κανενος και σε τιποτα ΟΜΩΣ ειμαι ενα "πολυεργαλειο" για ολους τους προεδρους ολων των συλλογων

6) Αν θεωρεις οτι το εκτροφειο σου και η εκτροφη σου ειναι αξιολογη, με μεγαλη μου χαρα να παρουσιασω την προσπαθεια σου απο την Αυστραλια εως τον Καναδα.


 Ξερω οτι ειναι λιγο κουραστικο το ποστ αλλα επρεπε καποια στιγμη να ειπωθουν και καποια πραγματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου